Kyk yurtlarına yerleşmeyi düşünüyorum. Bu yurtlardaki imkanları az çok internette araştırdım ancak bir de sizin yorumunuzu almak istiyorum. KYK yurtlarında yaşam nasıldır, serbestlik, sınırlamalar nelerdir? Ne tür sıkıntılarla karşı karşıya kalırım? bu sorulara cevap verirseniz çok minnettar kalacağım.

Not: Lütfen konuyu farklı yerlere çekmeyelim. Tartışma unsuru oluşturacak şeyler yazılacaksa lütfen ricam yazmayalım.