MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun ne hastalığı bu? Devlet hastanesinde de mi 200 lira istiyorlar?
Hocam devlet hastanesinde prosedürler çok ağır, muayene için sıra veriyor beklede bekle.

Özel muayeneler var, randevu alıyorsun adam saatine 200 tl alıyor ilacı öyle yazıyor.

Ritalin veya concerta dikkat dağınıklığı ilacı.

Dikkat dağınıklığı olanlar ders çalışırken derse konsantre olamıyorlar. bu ilaç konsantre olmanı sağlıyor. ama dikkat dağınıklığı olmayanlarda işe yaramıyor.