Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi günü paypalı ara, Aynı dediğin şekilde anlat. Eğer yurtdışından bir sınırlama yapılmadıysa (Eğer yapıldıysa, Bir şeyler anlatman zor zaten) onlar bir şekilde çözüyor. Şirket kapanma belgesi vs. isterler bir şekilde çözersiniz.

Birde not : Eğer hesabı kısıtlanan olursa, Belgeleri sisteme yükledikten sonra paypalı arayıp söylesin daha hızlı kısıtlamayı kaldırıyorlar.
yurtdışında yaşıyorum .. hesabıda australia üzerinden açtım.. daha önce aradım pek sallamadılar bu yüzden sordum. ama dediğiniz gibi ben tekrar bir arayayım.. konuyu görmesem aklıma gelmicekti saolun