saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende benim için değerlisin kardeşim az kaldı şu elimdeki işi bitireyim senin işide başlıyacam
Bende kendisine teşekkür ediyorum. Hiç bir karşılık taleb etmeden yardım etti Allah razı olsun.