SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad kendim için demiyorum. İşim olmaz zaten Piyasada herkes yapsa sıralamaların anasını ağlatır herkes daha da beter olur sıralamalar hak verirsin. Neyi nerde bulacağımızda sıkıntı yok ama dediğim gibi işi bilen bilmeyen bi çok kişi bunu yapsa daha da sıralamaların cılkı çıkar. Özgürlük var herkese isteyen istediğini yapar eyvallah konu açan arkadaş gibi r10'da sıralasak böyle yerleri hoş olur mu ?
Bak ustam ;

Şimdi kesin birşey konuşmak istemiyorum.Kimsenin ekmeğiylede oynamak istemiyorum.Bu site hacklink yapıyordur veya yapmıyordur,ki diyelim yapıyor siz bu siteye iş verdiniz.Sizden habersiz hacklink eklenmiş.Siz kızmasmısınız bu firmaya

Eğer hacklink kullanıyorsa evet böyle sıralamak benim hoşuma gidiyor.