Çok zor birşeymiş gibi bahsediyorsun hocam, Hacking sektörü ile ilgili 3-5 tane foruma gir zaten bulursun satıcısını
Afişe etme konusunda haksız sayılmazsın ama internet özgürlüğü diye birşey var malum
Üstad kendim için demiyorum. İşim olmaz zaten

Piyasada herkes yapsa sıralamaların anasını ağlatır herkes daha da beter olur sıralamalar hak verirsin. Neyi nerde bulacağımızda sıkıntı yok ama dediğim gibi işi bilen bilmeyen bi çok kişi bunu yapsa daha da sıralamaların cılkı çıkar. Özgürlük var herkese isteyen istediğini yapar eyvallah konu açan arkadaş gibi r10'da sıralasak böyle yerleri hoş olur mu ?