Bangladeş'li elemanlardan adsense hesap aldım, şifreyi değiştikten sonra 2-3 günde banlandı. Yerli hesap satın aldım, o da 10$'a gelince banlandı. Kısacası bir kez mimlendikten sonra bu işin kurtuluşu yok gibi. Yapılması gereken internet kafe gibi alakasız bir yerden banka hesap bilgilerini girmek, reklamları yerleştirmek ve bir daha adsense'e login olmamak heralde..
Aynen öyle hocam

Başka bir lokasyondan girip tüm ayarları yapıp, kendi makinan'dan asla giriş yapmayacaksın.