FikirTohumu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet demeyelim de itiraz diyelim,
Yapılacak itiraza göre durum değişir ama her türlü iki ihtimal var.

1- Domain sende kalır.
2- Domaini senden alırlar. (İtiraz sahibi hesabına aktarılmasını talep eder.)
Evet, itiraz diyelim.

Domainin benden alınması neye göre yapılıyor peki?
Yani örneğin x.com.tr alan adını ben aldım, siz itiraz ettiniz ve değerlendirmeye aldılar.
Bu itirazın içeriği mesela ne olabilir ki sonuç olarak bu domain benden alınabiliyor?
Sonuçta herşeyi usulüne uygun olarak yaptık ve aldık.