Selam,

Bizim arkadaşın hesabı da geçmiş ama pek bir değişiklik yok sanırım, ilk sistemi hatırlamıyor musunuz? Sonrasında gelen güncellemeye sayfalar için isyan ettik ama alıştık, buna da alışırız var mı ötesi? .)