User kastırcak amele aranıyor diye başlık açsaydınız bence direk niyetinizi belli etmiş olurdunuz fazla dolandırmışsınız lafı.
Gereksiz yere reklam tweeti atılır ve bizden şikayetçi olan bir kullanıcı çıkarsa eğer bu söylediklerinizin iki mislini bizlere iletin. Bu uygulamada ki kazanç sağlayıcı tamamen yayınlanacak reklamlar üzerine olacaktır. Sitenin kendi atmış olduğu her hangi bir tweet yada takipçi, favori, rt olması halinde iki katı kötü ithamda bulunabilirsiniz. Projenin ilerleyen süreçlerinde adsense mantığı ile reklamlara en çok tıklanılan subdomain sahiplerine ödemelerde yapılacaktır. Proje daha başlangıç aşamasında. İlerleyen safhalar hepinizi tatmin edecek düzeyde olacaktır.