lker Başbuğ özgür ama bir de mesajı var..
"Gözümüz aydın diyorlar. İçerdeki son masum insan çıkana kadar bu tebriği kabul etmeyeceğim."
Paşamızın hem geride kalanları gündeme getirdiği için, hem de tahliyesi için bayram havasında geçiyor bugünüm.
Birileri Benim %50im der... Paşamız, "Yüce Türk Milleti" der... Fark Budur...
Her şeyin zamanı gelecek yavaş yavaş, çok şükür bu bir başlangıç...