telefon görüşmeleri diye bir olay var telefon görüşmesinden sonra ki olaya bak.yedek diyorum verilmiyor ben neden zararlı çıkacağım?yani yedeklere el konuldu domaine el konuldu bu mu iyi niyeti?ya kusura bakma da ben şimdi isim vermim burada başka firma ile de çalışıyorum yeri geliyor her insan gibi bizde kızabiliyoruz veya bağırabiliyoruz ama başka firmalar böyle birşey yapmıyor,şimdi bunun karşılığında yedekler mi gidecek ve domaine el mi konulacak.bence olaya bu şekilde bakalım.yani konuşma konuşma deniyor bende diyorum o zaman yedekler nerede ödemenin bile aynı gün yapıldığı söyleniyor ve ticketlara bakarsanız tam tersi ortada.yedekleri aldığım söyleniyor ticketlara bakarsanız bunun da tam tersi ortada ve alan adıma el koyma sebebi dolandırıcılık/sahtekarlık diyorlar.ödeme yapılmış ve o alan adında herhangi bir ticaret vs yapılmıyor yani bir e-ticaret gibi sistem değil nasıl oluyor sahtekarlık.he bak yine tekrarlıyorum ben hostinglerine hiç birşey demedim ben destek olarak konuşuyorum ve başıma gelenleri söylüyorum.çalışmak isteyenede yok çalışamazsın diyecek halimiz yok tabi ki herkesin kendi görüşü.