MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ciddimisin ? !!



Hocam modem kablosuz. cam kenarına koydum. karşı mağazaya da accsess point kuracağım. Bu accsess point modemden gelen sinyali nasıl görüyor ? yani ayarları nasıl yapılıyor ? standart bir acsess alsam yeterli olurmu ?

Kurulum esnasında siz zaten kablosuz ağ sinyalini görüyorsunuz seçiyorsunuz kurulum yapıyor. Modem Airties ise eğer access point'i de aynı marka alın onlarda AirTouch tuşu var ikisine de aynı anda basınca birbirini tanıyıp kurulum yapıyor.