bu proje 1 seneden beri var hatta ve hatta çalışmalara başladı diyebilirim bir yerde deneme yaptıklarını biliyorum. Türkiye ye geldigi anda ilk alıcısı ben olurum. İnterneti hızlı ve ucuz olacak . Türkiye interneti gibi kötü internet ülkesi yoktur sanırım. Hem destekleri hemde gereksiz konuşmaları. Her zaman bir yerde alt yapı çalışması olurmu ya.