Arkadaş adu!t dememiş ki; özellikle de sitenin adu!t olmadığını belirtmiş.

Hocam bi ara goy-goy-c* diye bir site vardı. Onlar baya bu konuda ünlenmişti. Türk reklam ve banner şirketleri, komisyon bazlı içerikler ve reklamlar kullanılabilinir aslında. Benim anlamadığım şey şu. Bu tarz siteler; avrupada Adsense yayınlıyor ama Türkiye'de yayınlayamıyor. Benim anlamadığım mesele bu.. Neyse; adsense'e olan sinirim çıkmaya başladı yine..