hürriyet ile milliyeti en iyi iki gazete olarak biliyorum. bilmiyorum satışları ne kadarda yıllardır öyle biliyorum. belkide aklıma öyle yerleşmiştir. O yüzden hiç beklemediğim bir kalitesizlik.
Geçen bir yerde izlemiştim. Bir gazetenin kendi masraflarını çıkarması bile imkansız diyordu adam (Gazete ismi, örneği falan verilmedi). Onun için internete yöneldi bir çok gazete. Yoksa nasıl ücretle sattıkları şeyi sana bedava okutuyorlar. Ya çok güçlü bir okuyucu kitlesi olacak ya da güçlü bir siyasi desteği. Yoksa bu gazeteler ayakta duramazlar.