Konu
Sanal Pos Kullanan Var mı ?
06-03-2014, 15:06:20
#4
U_uR
O zaman bu aracı firmalara %25 komisyon vermek yerine pos sağlamak çok daha mantıklı gibi geldi bana.
Bu aracı firmaların hiç bir avantajı yok gibi