Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam olayin aslini bilmiyorum ama ilacin ne oldugunu biliyorum. Bir hastaliginiz varsa neden kirmizi receteyle satilan bu ilaci hastanede yazdirmak yerine buradan temin etmeye calisiyorsunuz?

GT-B5510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
İlacı yazdımak için muayene olmak lazım, muayene yazıcak kişilerde 200 tl istiyor. Her ilacı yazırmak için 200 tl mi vericez?