Herkes gider Mersin'e biz gider tersine. Bu yapılan tabi ki insanlığa sığmaz ama şunun gibi yorumları görmek başta söylediğim kelimeye denk geliyor. ''Şeriat şart'' bu ne demek Allah aşkına ya. Şeriat ile yaşamak istiyorsanız gidin nerede varsa orada yaşayın.
Ben onu adalet konusunda söyledim...Bu ülkede adalet namına hiç birşey yok.Var ama yetersiz.
Asacaksın arkadaş, kolunu keseceksin, linç edeceksin.ki bir daha yapmasın.İçerde paşa gibi yatıyorlar sonra mahkumlara bile destek çıkan kitleler var.Kader mahkumu diyenler var, eğer birinin canını yakıp girdiyse oraya günde 1 tabak yemek leş gibi ortamda yaşatacaksın.
Yahu adamlar içerden foto çekip facebookta paylaşıyor gayet memnunlar.
Bunlar için şeriatın bazı hükümleri şart aslında.Genel olarak şeriat uzak dursun.