Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torbaci ayarlasak?

GT-B5510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hocam olayın aslını anlamadan nedir bu ön yargı? Torbacı ayarlamak istesem burayamı yazardım?