görüntüde anlayamadığım sonradan gelen 3-4 kişi aynı şekilde vuruyorlarmı yoksa yardımı ediyorlar.
Kaşa kaş göze göz degilmi alacaksın aynı şekilde atacaksın dayağı bunlara.
İnş. emniyet böylelerini yakalarda gereken neyse en ağır şekilde yapar. ne diyeyimki başka.