Bende diyorum kota neden tavan yaptı yurtdısındayım 4 ay önce digiturk play aldım internetim 150gb kotalıydı 4 ay boyunca hayatımda ödemediğim faturaları ödedim 400-500 dolar hey ay, neyseki gecen ay internetimi limitsiz yaptım. Eğer böyle birsey var ise ki arkadaş doğrulamış bende Amerikadan dava açacagım