Sadece digiturk play değil ligtv.com.tr üzerinden maç özeti ya da bir video izlemeye çalıştığınızda da bu octashape uygulamasını kullanmaya zorluyorlar. Yüklemezseniz çamur gibi izliyorsunuz. Octashape'in ilk maddesi açıkça söylüyor. Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir tabiki ancak kendi iradenizle kabul edip yüklediğiniz için işin ucu Digiturk'e dokunmuyor sanırım. Sonuç ne olacak merak ediyorum. Takipteyim.

Alıntı
1. KULLANIM İZNİ
Bu belge ile Yazılımın bir grid gerçek zamanlı veri akışı teknolojisini kullanmış olduğunu
anladığınızı onaylıyorsunuz. Grid gerçek zamanlı veri akışı teknolojisi ile seyrettiğiniz
videoların ve dinlediğiniz müziğin bölümleri sizin bilisayarınıza Yazılımı kullanan başka
son kullanıcıların bilgisayar sistemleri üzerinden gönderilebilmektedir ve sizin Yazılımı
kurmuş olduğunuz bilgisayar sisteminizdeki videoların, müziğin ve/veya verilerin bölümleri
de Yazılımın başka son kullanıcılara gerçek zamanlı veri akışı sağlamak için
kullanılabilmektedir.
Böylece bu belge ile Octoshape ve Yazılımın başka son kullanıcılarına sizin bilgisayar
sisteminizin işlemcisini ve bant genişliğini, Octoshape dahil olmak üzere, sizin ile
Yazılımın başka son kullanıcılar arasındaki video ile müzik gerçek zamanlı veri akışı için
sınırlı olmak üzere kullanılmasına izin veriyorsunuz.
Yazılımın kullanılmasından kaynaklanan her türlü telekomünikasyon veya başka bir
bağlantı masraflarından siz sorumlusunuz.