MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Full kullanim da 1, 5 gun sarji var linux hocam, bugune kadar androidci yaziyor ve hala 10.1 den yaziyorum. s2, s3, s4, note2 kullanmis birisi olarak diyorum ki stabillik ariyorsan kesinlikle ios. Sony guzel cihaz yapmis ama servis yonunden uzak dursunlar benden, aramiz bozuk

+ vatan veriyor. Onda eminim subeden subeye degisir mi sorman da fayda var.
Bende biraz hız ve ekran manyaklığı var, gerçi C6-01 den geçeceğim bunlara hepsi bana zebellah gibi gelir lakin olsun bir arkadaşın Z1 telefonunu kullandım ve aşık oldum adeta.

İstanbul Bilişim`de taksit varmı bilgisi olanlar ?