Full kullanim da 1, 5 gun sarji var linux hocam, bugune kadar androidci yaziyor ve hala 10.1 den yaziyorum.

s2, s3, s4, note2 kullanmis birisi olarak diyorum ki stabillik ariyorsan kesinlikle ios. Sony guzel cihaz yapmis ama servis yonunden uzak dursunlar benden, aramiz bozuk
+ vatan veriyor. Onda eminim

subeden subeye degisir mi sorman da fayda var.