Bende bu işte başından beri bir sorun olduguna emindim 2 yıldır maç yayını açıkken ev neti azalıyor diodum bu kadar etkimi saglar sonuç ortada.
Octoshape i silsek yayın açılırken evet yerıne hyır Octoshape kullanmak istemiyoruz desek bundan kurtulabilrmiyiz ?