Konu
Kızlara açılamıyorum , bazen konuşamıyorum bile.
04-03-2014, 12:18:39
#66
netadam
Fou adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende öyle diyordum gözümde büyütüyordum gittim konuştum şimdi 1 sevgilim 3 tanede yedekte manitam var
Not : inş r10 hesapları yoktur yoksa bu beni son görüşünüz
http://www.youtube.com/watch?v=u_FwV2Oc3Bc