Konu
Kızlara açılamıyorum , bazen konuşamıyorum bile.
04-03-2014, 08:25:33
#65
BZC
cepoyunz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.
Bu sorunum yüzünden iyice asosyal oldum çıktım
. Örneğin üniversite de aynı sınıfta olduğum kız facemde ekli konuşuyoruz ancak üniversite de gidip yanına konuşamıyorum . Hep böyle içimde bir şey oluyor gitme der gibi. Hep kendi kendime , kendimde sorun varmı , gitsem konuşsam ne der ? , Acaba konuşabilecekmiyim. Saçım nasıl , dişlerim nasıl diye paranoyaklık yapmaktan kızlarla konuşamıyorum
Ne yapabilirim bu durumu düzeltmek için arkadaşlar ?.
Sakın bana karşılaştığınız kızlarla direk git konuş tarzı şeylerden bahsetmeyin arkadaşlar
O gördüğünüz " 100 kızdan telefon numarası " isteme videolarında ki erkekler gibi tipim yok. Ben istesem olmaz bu tiple
Arkadaşım sen çok yanlış ilerliyorsunuz. Öncelikle kızlar tipe bakmaz bunu zamanla öğreneceksin. Tipe bakan kızlarla da zaten işin olmasın çünkü anlaşamazsın. İlk önce espiri yapmamaya çalış, çünkü bu durumlarda espiri yapıp ortam yapma isteğin seni rezil edebilir ve birdaha asla ortamlara giremeyecek kadar utanganç olursun.
Bir kez daha söylüyorum kızlar tipe bakmaz senin düşüncelerini beğeniyorsa zaten en yakışıklı erkek sensin