Forum bitmiş değil kardeşim. Arkadaş kızlarla oturup 2 kelam laf edemiyorum diyor. Bu bir hastalıktır. Bizlerde bu konuda kendisine yardımcı olmaya çalışıyoruz. O korkusunu yendiğinde rahatlayacaktır.
Fazla iddialı
Aynen öyle kardeşim. Yanımda kafama göre 1 arkadaşım olsun yeterli. Gerisi gelir zaten