EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok öneride bulunamayacağım ama Ankara'da yaşıyorsan bir hafta sonu takılalım beraber derim Bu mevzular burdan yazmayla veya telefondan konuşmayla olacak bir şey değil. Bir kere çuvalından çıktın mı, tekrar o çuvala girmezsin zaten. Kısacası bizzat yaşaman ve görmen gerekli

Not: Onlarda insan, sende insansın. Tek unutmaman gereken budur Gerisi hikaye zaten
Fazla iddialı