Devlete ödemiş trilyonlarca TL para. Ne yapsanız boş. Diledikleri gibi at koşturabilirler, kimsede sesini çıkaramaz

BTK işlemiyor bunlara malesef. Devlet çok ciddi bedellere bu ihaleleri veriyor fakat verdiği parayı fazlasıyla kazanmalarınada yardımcı oluyor.
Çok basit örnekleri var. SMS'e cevap vermediği için aboneliği uzayan arkadaşım var

Başkası yapsa BTK tepesine biner, ama digiturk'e bişey olmaz. Görmüyormu sanıyorsunuz devletin bunları? Yüzbinlerce şikayet kendilerine gitmiyormu? Ama en ufak bir düzenleme bile yapılmadı bu zamana kadar.