Geçen hafta Fakir marka tost makinası aldım , eve geldim 1 kez kullandım. Alt ızgarası sürekli atıyor yerinden çıkıyordu. Aldım götürdüm 7 gün iade olayından ötürü. İade almadılar teknik servise gönderdiler hala bekliyorum

Vatan bilgisayar iyice bozdu hizmetlerini. Arkadaşım 3 kez ekran kartı aldı , her aldığı ekran kartı daha önce açılmış ve kullanılmıştı. Bazı iade gelmiş bozuk ürünleri tekrar paketleyip satıyorlar. Geçen hafta Harici HDD aldım , aynı ürün internette farklı firmalarda 170-180 TL iken , vatan bilgisayardan 200 TL'ye aldım. Açıkcası ben önermiyorum vatan bilgisayarı hiç kimseye.