Söylediğiniz şekilde interneti hızlı alanla yavaş olanı dengelemeye çalışıyor anladığım kadarıyla,benim hızlı internetimi başka kullanıcıya avantaj sağlayacak şekilde kullanıyor,buraya kadar doğru anladıysam,o zaman aklıma şu soru geliyor,bu sistemi neden sözleşmeye yazmazın digitürk? Bir çoğumuz o sözleşmeyi açmamışızdır bile,istese bir iki süslü kelime ile sözleşmeye ekleyemezmiydi?