Çok öneride bulunamayacağım ama Ankara'da yaşıyorsan bir hafta sonu takılalım beraber derim Bu mevzular burdan yazmayla veya telefondan konuşmayla olacak bir şey değil. Bir kere çuvalından çıktın mı, tekrar o çuvala girmezsin zaten. Kısacası bizzat yaşaman ve görmen gerekli

Not: Onlarda insan, sende insansın. Tek unutmaman gereken budur Gerisi hikaye zaten