Konu
Kızlara açılamıyorum , bazen konuşamıyorum bile.
03-03-2014, 09:19:08
#47
cepoyunz
Arkadaşlar konuyu nereye çektiniz ya. Benim bahsettiğim tanıdığım , az tanıdığım veya arkadaş olduğum kızlarla sohbet edebilmek, iki taraflı birbirimizle sohbet edebilme. Yoksa aklımda sevişmek veya onun gibi bir şey yok.