Arkadaşlar konuyu nereye çektiniz ya. Benim bahsettiğim tanıdığım , az tanıdığım veya arkadaş olduğum kızlarla sohbet edebilmek, iki taraflı birbirimizle sohbet edebilme. Yoksa aklımda sevişmek veya onun gibi bir şey yok.