Konu
Kızlara açılamıyorum , bazen konuşamıyorum bile.
02-03-2014, 09:55:18
#26
Berkay
Konu yanlış yerde ya.
Genel Webmaster Konuları/Sorunları
bölümüne açmak lazımdı