Konu
Kızım olacak, İsmini ne koyayım ?
01-03-2014, 22:11:16
#54
Tr38
Annenizin ismi en uygunudur bence. Eşinizin rızasını alarak annenizin ismini koyabilirsiniz..
Allah analı babalı büyütsün..