Hocam Konu İle ilgili pm gönderdim... Cevaplarsanız Yardımcı olmaya çalışayım...
cvpladım hocam. Mailime onay maili gelmesi gerekiyormuş ama gelmedi. Acaba sonra mı geliyor anlamadım ki. Tekrar onay mailide talep edemiyorum karışık bi durum
Edit:/ Onay mailini firmadan tekrar istedim mail geldi onayladım. İlginiz için çok teşekkür ederim