Google tadını kaçırdı artık. Özgün siteye bile şans vermiyor anlamadım ben bu işi.Hala hacklink yapanlar işi götürüyor, hala içerik hırsızları işi götürüyor , haber siteleri blogculuk yapıyor ama google bizi çarpıyor. Haftada bir 301 yapmaktan bıktım