denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhabalar. Domainimi başka bir firmaya transfer edeceğim. Transfer işlemini yaptım. Fakat ingilizce içerikli bir onay mailine tıklamam gerekiyormuş. Bu mail ne zaman gelir acaba. Who is bilgilerim gizli olması mailin gelmemesine sebep olabilir mi? Birde bu domaini 10 gün içinde firma içi transfer yapmıştım. Bu transfer için bi sorun teşkil eder mi? Yardımlarını bekliyorum.
Hocam firma içi transferin sorun teşkil edeceğini sanmıyorum... Fakat Transfer onay maili alan adı yöneticisine gönderilir.... Whoisde geçen a-email adresini kontrol ediniz, eğer email adresi kulanımda değil ise kullanımda olan bir mail adresi ile değiştirip tekrar transfer isteğinde bulununuz....