Arkadaşlar merhabalar. Domainimi başka bir firmaya transfer edeceğim. Transfer işlemini yaptım. Fakat ingilizce içerikli bir onay mailine tıklamam gerekiyormuş. Bu mail ne zaman gelir acaba. Who is bilgilerim gizli olması mailin gelmemesine sebep olabilir mi? Birde bu domaini 10 gün içinde firma içi transfer yapmıştım. Bu transfer için bi sorun teşkil eder mi? Yardımlarını bekliyorum.