Sırf kızlarla iletişimin gelişsin diye ilgi duymadığın kızlarla oynayıp kalp kıracaksan boşver yalnız kal daha iyi.
Beklemeyi öğrenin yada, ne bileyim hayat karşınıza er yada geç birini çıkartacak açılma gereksinimi tanışma gereksinimi duymaksızın dahi bir bakacaksın ki doğru kişiyle bir şekilde karşılaşmışsın.
Ha yok tavsiyelere uyup bir kaç masum kızın kalbini kıracaksan emin ol hayatın boyunca o karşına çıkacak. İnanmayan olabilir, olur mu öyle şey diyen olabilir ama bu dünyada ne yaparsan karşılığını bir şekilde buluyorsun.