Merhaba arkadaşlar.
Google Chrome kullanıyorum yıllardır. Fakat bu saatlerde nedense hiç bir sayfaya erişim sağlayamıyorum. Google.com.tr bile açmıyor.


Şuan ie 'den yazıyorum. Benim gibi sorun yaşlayan varmı?