Konu
Kızlara açılamıyorum , bazen konuşamıyorum bile.
01-03-2014, 00:23:18
#1
cepoyunz
Merhaba arkadaşlar.
Bu sorunum yüzünden iyice asosyal oldum çıktım
. Örneğin üniversite de aynı sınıfta olduğum kız facemde ekli konuşuyoruz ancak üniversite de gidip yanına konuşamıyorum . Hep böyle içimde bir şey oluyor gitme der gibi. Hep kendi kendime , kendimde sorun varmı , gitsem konuşsam ne der ? , Acaba konuşabilecekmiyim. Saçım nasıl , dişlerim nasıl diye paranoyaklık yapmaktan kızlarla konuşamıyorum
Ne yapabilirim bu durumu düzeltmek için arkadaşlar ?.
Sakın bana karşılaştığınız kızlarla direk git konuş tarzı şeylerden bahsetmeyin arkadaşlar
O gördüğünüz " 100 kızdan telefon numarası " isteme videolarında ki erkekler gibi tipim yok. Ben istesem olmaz bu tiple