Konu
Kızım olacak, İsmini ne koyayım ?
01-03-2014, 00:17:01
#51
Nesin
Eylül güzel ya
Edit: hayırlı olsun demeyi unuttum ya
hayırlı olsun hocam, kendi basta olmak uzere, size, vatana, millete hayırlı bir evlat olur umarim.