Arkadaşlar, Dell Studio 1557 notebook'um var. Satın aldığımdan beri aşırı ısınıyor. Bir defa servis tarafından anakartı değişti, sözde ısınma sorununu çözecekti.
Bu sorunu ve çözümünü internet'ten araştırayım dediğimde, tüm dünyadaki kullanıcılarının aşırı ısınmadan şikayetçi olduğu ve çözüm bulunamadığı yazıyor.
Ben, bu üründe üretim hatası olduğunu ve ürünün gizli ayıplı mal olarak değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Sorunla ilgili yasal haklarımı arayacağım. Bu model bilgisayarı olan ve aynı sorunu yaşayan kullanıcılar varsa, birlikte hareket edebiliriz diye düşünüyorum. Varsa sorun yaşayan, en kısa zamanda bana ulaşssın.
Birlikten kuvvet doğar.