Agathodaimon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel günlerdi, pek hosting saglayıcı yok idi..
2 gb ramli 8 adet sunucudan hizmet verirdik )

Tasarımını çok beğeniyorum hayırlı olsun kardeşim..
Evet, gerçekten özlüyoruz o vakitleri.
Allah razı olsun kardeşim
cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımınız gerçekten güzel görünüyor, hayırlı olsun.
Teşekkür ederim yorumunuz için.

FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logonuzu oldukça beğenmiştim sunum zamanında web sitenizde güzel olmuş ancak forumda paylaştığınız logo renkleri daha iyiydi bence
Furkan bey ilgi alakanıza teşekkür ederim. Sitede bu şekilde koymak durumunda olduk

Xazg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteniz çok güzel,beğendim.İyi satışlar.
Teşekkür ederim. Sağolun

rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk müşteriniz olmak isterim şu an kullandığımız firma kapının önüne koydu bizi bir host arıyorum teşekkürler
Henüz satışlarımız başlamadı. Teşekkürler

hasantokaloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni tasarımınız gayet başarılı olmuş.Hayırlı olsun.
Teşekkürler Hasan bey. Sağolun
ebruhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim web sitenizin tasarımı gerçekten muazzam. Geçerken sürekli ofisinizde bi hareket var demekki çalışmanın sonucu bu oldu. Aynı bölgedeyiz geçerken çayınızı içmek isterim
Tabi her zaman beklerim. Kapımız herkese açık.

Agah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Web sitenizin tasarımı çok güzel başarılar.
Teşekkürler. Sağolun