Petrol ofisi Pocell olayı başlattı. Hattınızı Pocell'in 39 Liralık tarifesine taşıdığınız zaman ayda 300 liralık indirim bakiyeniz oluyor. Litrede 15 ya da 20 kuruş indirimi var yanlış hatırlamıyorsam. Yakıt tüketiminiz fazlaysa işinizi görebilir.