Zor be hocam bi devlet dairesine gidiyosun tc soruyolar çıkart kimliği bak oku bak oku zor
harbiden öyle

geçen sene okuldan kaçıp doktora gidiyorduk izin almak için 5-6 kişi sıra almaya bi tek ben gidiyordum

5-6 kişinin sırasını alıyorum hepsinin tc biliyorum

ama gel alfabeyi say de karıştırırım harfleri ezberleyemiyorum bi türlü
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:55:43 -->-> Daha önceki mesaj 01:53:06 --
Ben de önce telefon numarası ve araba plakasıyla başlamıştım, şu an 2 hafta önce Pazartesi günü toplantıda ne konuştuğumuzu kelimesi kelimesine hatırlıyorum.
Ben en başlarda takıntı olduğunu düşünüp psikolojik yardım alacaktım ancak bir türlü vakit bulup gidemedim. Şu an ciddi ciddi gördüğüm ve duyduğum hemen hemen hiçbir şeyi unutmuyorum. Unutsam da ufaktan hatırlatınca hemen aklıma geliyor.
Sizde bizdensiniz hocam

ben bu sıralar hep olumsuz karsılanıyorum o yüzden böyle bir konu açma gereği duydum

şu bir kaç gündürde barkod numaralarına kafayı taktım onları ezberliyorum zevkli oluyor