Ben de önce telefon numarası ve araba plakasıyla başlamıştım, şu an 2 hafta önce Pazartesi günü toplantıda ne konuştuğumuzu kelimesi kelimesine hatırlıyorum.
Ben en başlarda takıntı olduğunu düşünüp psikolojik yardım alacaktım ancak bir türlü vakit bulup gidemedim. Şu an ciddi ciddi gördüğüm ve duyduğum hemen hemen hiçbir şeyi unutmuyorum. Unutsam da ufaktan hatırlatınca hemen aklıma geliyor.